Sep 14, 2009

*♥ GAU.ს პირველი დღე...

არ მჯერა რომ უკვე მეორე კურსზე ვარ... ♥*

გზაში, სკოლაში მიმავალთ რომ ვხედავდი მეცინებოდა... კერქი იყო ახალგაზრდობა :D :D

ჰოდა... დღეს პირველი დღე იყო... სანი არ იყო სახლში,ამიტომ ავტობუსით წავედი.. კაი დასაწყისია ხო? :D ნუ მარა ის მიმხნევებდა გულს რომ ჩანთაში სამი ლუდი მედო ჩემი გოგოებისთვის... (აბა ფხიზელი Gაუში ,პირველ დღეს თან, ჩემი მტერი შესულა... )

ჰოდა ნუ რაღაც ცხრილი მოგვცეს.. არ იყვნენ ბავშვები იმდენად... დეკანი აღარ მასწავლის რაც უუუუუუზომოდ მიხარია... ახალი ლექტორები გვყვავს და იმედია ისინი სწორი ორიენტაციისანი იქნებიან.. (დავიტანჯეთ :D )........ უიჰ მართლა ლილუაშვილი ისევ სამოქალაქოზე გვყვას და მაგრად გამისწორდა.. მიიიიყვარს რა ეგ კაცი :D ჰო.. ნუ..ეშო.... აჰ ჰო, პირველივე დღეს წავიდა ინტრიგები, ჭორები, აეეე მეთქი-სტოპ... მაცადეთ... რამდენიმე ბავშვმა დაგვშოკა რასაც ჰქვია..... ჰო ნუ კიდე რა... პირველი დღისთვის ძალიან ბევრი ენერგია და ემოცია მივღე :( ესეც არ შეიძლება :(

ჰო ნუ მაგის მერე.. მოვიტაცეთ კეკუ და ჩავედით მზიურში.. რაღაცეებს ვყვებოდით.. ბლა ბლა ბლა... დავლიეთ... თეომ მაგარი გაჭედა :D ბავშვი რძეზეა გაზრდილი და პაპსავიკ 3დ.ს ვტენიდით :D

მე და ანას გაგვიტყდა 3დ... ნუ აი არანაირი გემო არ აქვს რა.. ძალიან პაპსავიკია...

ჰო მერე შოკოლადები ამოაძრო თეომ- მაღაზია გამოიტანა აშკარად :D


ჰოდა ნუ სასიამოვნო იყო .... BUT! it's only a start!!!



პ.ს ამ ფოტოში მე ლოცვას ვკითხულობდი, გოჭები კი ამინ-cheers ღაღადებდნენ...



HaVe a niCe DaY :kiss:

2 comments:

  1. ludis dge unda davawesot mgoni ici? raagac momindasavit egre daa gaushi kvirashi erti dge mtvralebi da aeeh egre =))

    ReplyDelete